niedziela, 23 grudnia 2012

Nivea Fruity Shine Pink Guava

    Jak powiedziałam, tak zrobiłam i postanowiłam napisać notkę o drugim z moich skarbów. Nivea Fruity Shine Pink Guava z pewnością znacznie bardziej nawilża skórę ust, która w efekcie staje się miękka i gładka. Mnie osobiście zachwyciła owocowym zapachem i wygładzającą, długotrwałą pielęgnacją. Zawiera faktor SPF 10, chroniąc przed promieniami UVA oraz UVB, dzięki czemu każda Nowoczesna Nastolatka może stosować ją również latem. Pozostawia na ustach soczysty, różowy połysk.Pomadka ma 4,8 g (ok. 5,5 ml) i kosztowała mnie nieco mniej niż poprzedni opisany zakup, bo zaledwie 8 zł. Zawiera błyszczące drobinki, których jednak nie widać na ustach, z czego jestem bardzo zadowolona:) Pomadka jest bardzo wydajna, można ją nosić zarówno w torebce, jak i w kieszeni. Jestem nią mile zaskoczona, naprawdę warto spróbować!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz