niedziela, 23 grudnia 2012

Moje odkrycie kosmetyczne!

    Ostatnio natknęłam się w internecie na lakiery firmy Orly. Co prawda ich cena jest zdecydowanie wysoka, jednak zdecydowałam się na ich wypróbowanie i z dumą stwierdzam: Efekt rewelacyjny! Kolor utrzymuje się nawet do tygodnia, nie powstają zacieki, ani brzydkie, odbarwione plamy. Lakier zapewnia równe kolorystycznie pokrycie paznokcia a w dodatku do wyboru jest ogromna gama barwna, więc nawet najbardziej wymagająca osoba wybierze coś dla siebie.
Oto kolory, które posiadam w swojej kolekcji:

 Kolor idealny na wakacje! Świetnie prezentuje się na paznokciach, również przy sztucznym oświetleniu.








Soczysty odcień ciemnego różu pasujący niemal do wszystkiego. Zostawia długotrwały połysk i nie zdrapuje się! Rewelacyjnie sprawdza się nawet przy obieraniu ziemniaków (sprawdzone) :)
 Kolor o ton jaśniejszy niż ten wyżej. Fantastycznie kryje i nie pozostawia smug.









Bardziej kremowy niż wcześniejsze, przez co znacznie delikatniejszy. Muszę przyznać, że zdarza mi się używać go do szkoły:P
 Ciemniejszy i bardziej poważny niż poprzednie. Zawiera małe błyszczące drobinki, które jednak na paznokciach nie są tak bardzo widoczne, co mnie osobiście bardzo odpowiada.









Kolor, który określiłabym jako...liliowy. Jest subtelny i dziewczęcy, wręcz stworzony na wiosnę!












Mogłoby wydawać się, że ten odcień jest identyczny jak wyżej przedstawiony. Od razu rozwiewam wątpliwości: ten kolor jest odrobinę ciemniejszy i ma trochę inny odcień. Tak więc na paznokciach wygląda inaczej.






W zasadzie nie wiem jak nazwać ten kolor, ciemny miętowy czy już morski? Nie wiem, ale wiem, że bardzo mi się podoba!
 Zdecydowanie miętowy! Śliczny wczesnowiosenny kolorek dla wesołej, nowoczesnej nastolatki!










Wydaje mi się, że jest to biały z domieszką różowego beżu. Jest śliczny i niestety on też od czasu do czasu gości na lekcjach:)















Bezbarwny lakier Orly Cutique. Najczęstszy szkolny gość:)
 Mam nadzieję, że lakiery przypadły wam do gustu. Który spodobał wam się najbardziej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz