niedziela, 23 grudnia 2012

Bejsbolówki

    Ostatnio dosyć popularnym trendem stały się bluzy, a konkretniej tzw. bejsbolówki. Zapewne każda z was takową bluzę widziała, a może sama posiada ją w swojej kolekcji? Mnie również dopadł szał na bejsbolówki, zatem wzięłam laptopa na kolana i rozpoczęłam poszukiwania. I...znalazłam! Chciałabym zaprezentować wam moje zdobycze i poznać wasze opinie na ich temat.


Pierwszy mój zakup wygląda niemal dokładnie tak, jak ten przedstawiony na zdjęciu. Jedyną różnicą jest to, że zamiast widocznej cyfry ,,2'' posiada literę ,,M'' :)
Mnie osobiście ta najbardziej przypadła do gustu i kosztowała zaledwie 40 zł!













Drugie cudeńko jest identyczne jak przedstawione (zdjęcie zaczerpnięte z www.szafa.pl). Była niewiele droższa niż ta przedstawiona wyżej-kosztowała 45 zł.










Tego zdjęcia szukałam najdłużej, ponieważ w prezentowanych fotografiach największą wagę przywiązuję do tego, aby wiernie oddawały rzeczywisty stan rzeczy. Ta bejsbolówka według mnie nie jest ,,prawdziwa'', gdyż nie posiada typowej dla tego typu bluz litery bądź cyfry. Jednakże nie zmienia to faktu, że powaliła mnie swoim wyglądem, a zapłaciłam za nią jedynie 38 zł.





Bejsbolówka przedstawiona na zdjęciu obok jest identyczna z moją bejsbolówką. Zapewniam, że każde zdjęcie jest starannie dobierane. Tę bluzę dostałam od siostry. Została przywieziona zza granicy, tak więc nie znam jej ceny.








Cztery bejsbolówki za jednym zamachem były zdecydowanym przegięciem, jednak staram się nie myśleć o poniesionych kosztach i cieszę się z udanych zakupów, jednak jestem pewna, że po kilku noszeniach będą miały porozciągane rękawy, ponieważ mam brzydki nawyk podciągania rękawów i tworzenia z nich tzw. rękawa 3/4. Jestem pewna, że każda z was doskonale rozumie o co mi chodzi:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz